Pojdi na vsebino

Brando, blondinke, zamorci … (The Horror, The Horror)

Slika s podnapisi I. (The Horror, The Horror (črn napis)), 2008, olje na platnu, 70 cm x 50 cm
Slika s podnapisi II. (The Horror, The Horror (bel napis)), 2008, olje na platnu, 50 cm x 70 cm

Sliki imata podobno strukturo kot cikel Živi mrtveci, imata pa drugačna izhodišča.

Napis sem tokrat vzel iz knjige Srce teme (TUKAJ ga najdemo na strani 148) oziroma iz filma Apokalipsa danes (TUKAJ besede dahne Marlon Brando). Izrečene besede so predsmrtne.

Knjiga in film vsebujeta idejo poti v neznano in obenem vase, v norost, v nezavedno, v neciviliziranost … To se mi je zdela dobra vzporednica za podobo romantičnega tipa umetnika/genija/norca.

Po drugi strani gre za razmišljanje o tem, če podoba potrebuje podnapise, torej besede, da jo umestijo v pravi kontekst, da jo gledamo na pravi način …

Mogoče se v slikah celo ohranja predsodek, ki so ga očitali Conradu. Na primer: primarno ali ‘divjaško‘ nanašanje barve, puščanje sledi na platnu in artikulirana, ‘civilizirana’ beseda, ki prekriva to ‘temno naravo‘?

Namerno sem se malo bolj razpisal in dodal več povezav da nakažem, kaj sem ob slikanju razmišljal. In da je mogoče v slikah videti več kot ’samo’ kompozicijo barv … tudi takrat, ko nimajo podnapisov.

  • Share/Bookmark

Pusti komentar

Vaš e-poštni naslov nebo nikoli objavljen oz. posredovan tretji osebi.
Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !